...

Mina känslor växte å växte för dig, mina drömmar handlade om dig, mina tankar var bara om dig.
När jag såg dig blev jag varm i kroppen och när jag hörde ditt namn blev jag glad.
Men när jag såg dig med den andra tjejen bröts mitt hjärta, mitt hopp tog slut.
Jag ville bara ha dig, men du vill inte ha mig. vad har jag gjort?

Jag gick runt i mitt rum och bara grät, mina tårar bara kom och kom, dom kunde inte sluta.
Jag ville inte förlora dig, men nu har jag gjort det, nu kommer min mardröm igen.
jag tar upp min pistol som jag har i min byrolåda, jag skriver ett brev till dig.
Sätter pistolen mot mitt huvud och krycker av.

Nu finns jag inte mer, nu finns inte min smärta kvar i hjärtat, nu finns du inte längre där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0