Love hurts..

Jag går där i sanden, tittar ut mot vattnet och hör fåglarna kvittra, jag går där ensam, utan en hand i min hand, utan en känsla av närhet.
Jag hör din röst i mitt huvud, ser bilder av dig och jag ser dig le.

Mitt hjärta börjar värka mer å mer nu när jag tänker på dig, mina känslor börjar rinna ur som vatten ur handen.
Jag tänker hela tiden på att du säger att du inte vet om det är ni, att du säger att du har känslor för mig.
När du säger att du gillar mig så börjar ju mina känslor komma fram, men när jag ser dig med henne, glad å nöjd,
då brister mitt hjärta.

Jag tar av mig mina skor, känner sanden mellan tårna och känner hur en tår glider ner för min kind.

Varför säger du så när du har känslor för henne och inte mig?  Varför vill du såra mina känslor?
Jag sa att jag hade saknat dig, skrattade du åt mina ord eller?
Jag sa att jag hade känslor för dig, raderade du de eller?
Jag ville bara ha dig här hos mig, varför vill du inte ha mig?
Jag trodde du gillade mig, men de gör du visst inte.
Jag kommer aldrig å glömma alla dina ord.

Jag hör ett skratt och tittar snabbt dig där jag hörde de ifrån, jag ser dig och hon den dära tjejen.
Jag ser dig skratta å le, ni pussas å kramas.

Mina tårar börja snabbt komma mer och mer, jag tar upp mina skor och springer iväg,
jag hör hur skrattet tystnar och en röst skriker mitt namn.

Jag börjar springa fortare å fortare, vill inte höra, vill inte se, varför osakar du en sån stor smärta?
Jag känner hur något tar emot vid mina fötter och jag faller snabbt,
jag känner hur de värker i kroppen och jag försökter resa mig upp,
jag ligger kvar där en stund sen försöker jag igen, jag sätter mig upp och ser blodet rinna från mina händer och känner en stor värk ifrån huvudet,
jag ser att de kommer blod därifrån med, jag försöker resa mig upp, de gör skit ont men jag lyckas,
jag går långsamt fram och försöker ringa efter abulans, jag går ut mot vägen och ser nått blinka,
har dom redan hunnit komma?

Plötsligt ser jag att dom kommer med dig och ska lägga dig på en bor, mitt hjärta pumpar snabbare och jag faller snabbt ner på märken,
dom fick syn på mot och sprang för att rädda mig, men det var försent, jag hade skadats för mycket nu när jag såg dig sårad.



I did love you but you diden't love me...  Pain hurts and kills...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0