Till minne av dig Christoffer<3

Jag sitter vid vattnet, med en blodröd ros i min hand,
jag kramar den och börjar plocka blad för blad och låter dom flyta på ytan.
Tårarna rinner och jag säger:
För varje blad som flyter på ytan är för dig, för att jag inte ska glömma bort dig, att du lämnade mig.

Jag tittar upp i himmelen och jag ser ett leénde i himmelen,
vart jag än gå ser jag ditt ansikte,
ditt leénde och jag hör ditt skratt hela tiden,
jag saknar dig ska du veta, jag ska aldrig glömma dig.
Jag hoppas att jag kommer att få träffa dig när jag också åker bort från denna jord.

Bladen börjar ta slut och när det bara är en kvar så håller jag bladet i handen,
kramar den och viskar något till den,
sen släpper jag iväg den.

Jag reser mig upp och säger hej då,
jag lovar att komma tillbaka och minnas dig,
för dig ska jag aldig glömma,
aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0